Levertijd
- Alle garens die op voorraad zijn, en zijn besteld op werkdagen vóór 12:00 uur, worden binnen 48 uur verzonden. Ik verzend je bestelling met PostNL en DHL. Binnen Nederland bedraagt de geschatte levertijd 1 werkdag na verzending, buiten Nederland kan je bestelling een aantal werkdagen onderweg zijn. Tijdens feestdagen of in het weekend kan de bezorging van je bestelling langer op zich laten wachten.
- Voor garens die je als pre-order hebt besteld, geldt dat ik deze binnen 10 werkdagen verf en zal verzenden.
- Plaats je een bestelling van zowel garens die op voorraad zijn, als garens die nog geverfd moeten worden (pre-order), dan wordt je gehele bestelling verzonden wanneer de te verven garens klaar zijn (max. 10 werkdagen).
Verzendkosten
- Ligt je bestelbedrag boven de € 100,-? Dan zijn de verzendkosten een kadootje (naar een adres in Nederland)! Verzenden gaat altijd via pakketpost, je ontvangt per mail de track & trace-code van je pakket, zodra je bestelling is verzonden.
- Voor bestellingen tot € 100,- betaal je € 6,50 voor de verzending. Je bestelling wordt verzonden als pakketpost via My Parcel, met track & trace.
- De webshop berekent automatisch de verzendkosten voor bestellingen uit het buitenland, wanneer je je het land van bestemming aankiest. Woon je in een ander land dan je op de website kunt aangeven en wil je graag een bestelling plaatsen? Neem dan alsjeblieft even contact op.
- Als dank voor jouw support aan mijn onderneming, zorg ik ervoor dat je bestelling -groot of klein- een feestje is om uit te pakken. Is je bestelling daadwerkelijk een kadootje voor iemand en wil je graag strikjes, een mooi inpakpapiertje of een kaartje? Zet dat dan even in het opmerkingenveld wanneer je afrekent, dan maak ik er écht een kadootje van.
- Het is belangrijk dat je je adresgegevens juist invult. Je ontvangt na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging. Controleer je gegevens en neem alsjeblieft zo snel mogelijk contact op wanneer deze gegevens onjuist zijn, zodat we dit kunnen wijzigen voordat je pakket wordt verzonden. Zodra je bericht hebt ontvangen dat je bestelling is verstuurd, kan er helaas niets meer gewijzigd worden. Wanneer je bestelling retour komt omdat de pakketdienst deze niet heeft kunnen bezorgen wegens het verstrekken van foutieve adresgegevens, komen de kosten van het opnieuw verzenden voor jouw rekening.
- De Draadzaak is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal tijdens de verzending. Uiteraard zullen wij er wel àlles aan doen om zoekgeraakte poststukken te traceren.